Phone နဲ့ Boost မလား … ? Computer နဲ့ Boost မလား?
ကျွန်တော့ိကို တစ်ချို့တွေက မေးကြပါတယ်၊ Phone နဲ့ Boost တာထက် Computer နဲ့ Boost တာက ပိုထိရောက်တယ် ဆိုတာ ဟုတ်လားပေါ့ … တစ်ခွန်းတည်းပြောရင်တော့ YES ပါ ဒါဆိုရင် ဖုန်းက မထိရောက်ဘူးလားဆိုရင်လည်း NO ပါ … အဲဒီတော့ Phone မှာ Boost တာနဲ့ Computer မှာ Boost တာ ဘာတွေ ကွာခြားလဲပေါ့ … ဒီအကြောင်းလေး နည်းနည်း ပြောရအောင်ပါ
Facebook Ads Campaign တစ်ခု Run တော့မယ်ဆိုရင်
Awareness, Consideration, Conversation ဆိုပြီးတော့ အဓိက Objective (၃) ခု ရှိပါတယ်
အဲဒီ (၃) ခုကို ထပ်ခွဲရင် အခုလိုမျိုး (၁၁) ခု ထပ်ကွဲသွားပါတယ်။ ခုပြောတဲ့ (၁၁) ခုက ကွန်ပျူတာနဲ့ သုံးတဲ့ Ads Manager မှာ တွေ့ရမယ့် (၁၁) မျိုးပါ။
Awareness, Consideration, Conversation ဆိုပြီးတော့ အဓိက Objective (၃) ခု ရှိပါတယ်
အဲဒီ (၃) ခုကို ထပ်ခွဲရင် အခုလိုမျိုး (၁၁) ခု ထပ်ကွဲသွားပါတယ်။ ခုပြောတဲ့ (၁၁) ခုက ကွန်ပျူတာနဲ့ သုံးတဲ့ Ads Manager မှာ တွေ့ရမယ့် (၁၁) မျိုးပါ။
𝐀𝐰𝐚𝐫𝐞𝐧𝐞𝐬𝐬
🔸 Brand Awareness (ကိုယ့် Brand ကို သိဖို့/ မှတ်မိဖို့)
🔸 Reach (ကိုယ့်ကြော်ငြာကို အကြိမ်ရေ များနိုင်သမျှ များများပြပါတယ်)
🔸 Brand Awareness (ကိုယ့် Brand ကို သိဖို့/ မှတ်မိဖို့)
🔸 Reach (ကိုယ့်ကြော်ငြာကို အကြိမ်ရေ များနိုင်သမျှ များများပြပါတယ်)
𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
🔸 Traffic (Web, App သို့ Message စတဲ့ ကိုယ်လိုချင်တဲ့ နေရာကို audience ပိုလာဖို့)
🔸 Engagement (အလွယ်ပြောရင် Like, Comment, Share များဖို့)
🔸 App Installs (ကိုယ့် App ကို များများ install လုပ်ဖို့)
🔸 Video Views (Video ကို View ပိုတက်စေဖို့)
🔸 Lead Generation (Customer တွေရဲ့ Data တွေစုဖို့ အဲဒီ Data တွေနဲ့ Custom Audience, Lookalike Audience ဆောက်ပြီးတော့ Ads ပြန် run ကြပါတယ်)
🔸 Message (Messenger, WhatsApp, Instagram Direct စသည်ဖြင့် message များများ ရဖို့)
🔸 Traffic (Web, App သို့ Message စတဲ့ ကိုယ်လိုချင်တဲ့ နေရာကို audience ပိုလာဖို့)
🔸 Engagement (အလွယ်ပြောရင် Like, Comment, Share များဖို့)
🔸 App Installs (ကိုယ့် App ကို များများ install လုပ်ဖို့)
🔸 Video Views (Video ကို View ပိုတက်စေဖို့)
🔸 Lead Generation (Customer တွေရဲ့ Data တွေစုဖို့ အဲဒီ Data တွေနဲ့ Custom Audience, Lookalike Audience ဆောက်ပြီးတော့ Ads ပြန် run ကြပါတယ်)
🔸 Message (Messenger, WhatsApp, Instagram Direct စသည်ဖြင့် message များများ ရဖို့)
𝐂𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
🔸 Conversations (သူက Traffic နဲ့ ဆင်ပါတယ် ဒါပေမယ့် သူက Conversation ကို ဦးတည်ပါတယ်)
🔸 Catalogue Sales (ကိုယ့်ရဲ့ Catalogue ထဲက product တွေကို potential customer တွေဆီ ads ကို ပြပေးတာပါ)
🔸 Store Traffic (ကိုယ့်ဆိုင်ကို လာစေချင်တဲ့ အခါ ဆိုင်နဲ အနီးအနားက customer တွေဆီ Ads ပြပေးတာပါ)
🔸 Conversations (သူက Traffic နဲ့ ဆင်ပါတယ် ဒါပေမယ့် သူက Conversation ကို ဦးတည်ပါတယ်)
🔸 Catalogue Sales (ကိုယ့်ရဲ့ Catalogue ထဲက product တွေကို potential customer တွေဆီ ads ကို ပြပေးတာပါ)
🔸 Store Traffic (ကိုယ့်ဆိုင်ကို လာစေချင်တဲ့ အခါ ဆိုင်နဲ အနီးအနားက customer တွေဆီ Ads ပြပေးတာပါ)
ဒါဆိုရင် ဖုန်းရဲ့ Ads Manager မှာရော အဲဒါတွေ အကုန်ရလား ? No ပါဗျ ဖုန်းမှာကျတော့
🔹 Post engagement🔹 Video views
🔹 Website traffic
🔹 Messages
🔹 Page Likes
🔹 Event responses
ဆိုပြီးတော့ (၆) ခု ရှိပါတယ်။
ဖုန်းမှာ (6) ခုပဲ ရှိတယ်ဆိုပေမယ့် ကွန်ပျူတာက Ads Manager အတိုင်း ဖုန်းမှာ သုံးလို့လည်းရပါတယ်။
ဒါဆိုရင် ဘာနဲ့ Boost တာက ပိုကောင်းတယ်ဆိုတာထက် ကိုယ့်ရဲ့ Objective က ဘာလဲ …?
ကိုယ့်ရဲ့ Business က ဘယ်ရောက်နေပြီလဲ .. ?
Marketing လုပ်တဲ့အခါ
Brand ကို သိအောင်လုပ်တယ်
Brand အကြောင်း သိအောင် လုပ်တယ်
ကြိုက်လာအောင် လုပ်တယ်၊ ယုံအောင်လုပ်တယ်
ကြိုက်လာပြီးဆိုရင် Conversation ရအောင် လုပ်တယ် (အလွယ်ပြောရင် စုံစမ်းမေးမြန်းပေါ့ဗျာ) အဲဒါပြီးရင်
ရောင်းတယ်
ဂရုစိုက်ပေးတယ်
ထပ်ရောင်းတယ်
ကိုယ့်ရဲ့ Business က ဘယ်ရောက်နေပြီလဲ .. ?
Marketing လုပ်တဲ့အခါ
Brand ကို သိအောင်လုပ်တယ်
Brand အကြောင်း သိအောင် လုပ်တယ်
ကြိုက်လာအောင် လုပ်တယ်၊ ယုံအောင်လုပ်တယ်
ကြိုက်လာပြီးဆိုရင် Conversation ရအောင် လုပ်တယ် (အလွယ်ပြောရင် စုံစမ်းမေးမြန်းပေါ့ဗျာ) အဲဒါပြီးရင်
ရောင်းတယ်
ဂရုစိုက်ပေးတယ်
ထပ်ရောင်းတယ်
ကိုယ့်ကို မသိဘဲ ဘယ်သူက ဝယ်မလဲဗျာ …
အပွင့်လင်းဆုံး ပြောရရင် ဒီစာတွေ ရေးနေတာကို က မိတ်ဆွေတွေ CEC ကို သိအောင်၊ CEC အကြောင်း သိအောင် လုပ်နေတာပါ၊ မိတ်ဆွေတို့ CEC အကြောင်း သိလာတယ်၊ ပြီးရင် မိတ်ဆွေတို့ အခက်အခဲတွေ မေးမယ်၊ သိချင်တာတွေ မေးကြမယ်၊ ကျွန်တေ်ာတို့က ဖြေမယ်၊ CEC က ဘယ်လောက် လုပ်နိုင်လဲဆိုတာ ကောင်းကောင်းသိလာမယ်၊ ကြိုက်လာမယ် ယုံလာမယ် ဒါဆိုရင် ကျွန်တော်တို့ မိတ်ဆွေတို့ကို ကျွန်တော်တို့ သင်တန်းတွေ ရောင်းဖို့ အခြေအနေကောင်းလာပါပြီ …
အပွင့်လင်းဆုံး ပြောရရင် ဒီစာတွေ ရေးနေတာကို က မိတ်ဆွေတွေ CEC ကို သိအောင်၊ CEC အကြောင်း သိအောင် လုပ်နေတာပါ၊ မိတ်ဆွေတို့ CEC အကြောင်း သိလာတယ်၊ ပြီးရင် မိတ်ဆွေတို့ အခက်အခဲတွေ မေးမယ်၊ သိချင်တာတွေ မေးကြမယ်၊ ကျွန်တေ်ာတို့က ဖြေမယ်၊ CEC က ဘယ်လောက် လုပ်နိုင်လဲဆိုတာ ကောင်းကောင်းသိလာမယ်၊ ကြိုက်လာမယ် ယုံလာမယ် ဒါဆိုရင် ကျွန်တော်တို့ မိတ်ဆွေတို့ကို ကျွန်တော်တို့ သင်တန်းတွေ ရောင်းဖို့ အခြေအနေကောင်းလာပါပြီ …
ကိုယ့်အကြောင်း ဘာမှ မသိသေးဘဲနဲ့ ဘယ်လိုရောင်းကြမလဲ …
ဒါကြောင့် ကိုယ်က boost တော့မယ်ဆိုရင် Sale အတွက်လား? Brand Awareness
အတွက်လား? Knowledge တစ်ခုခုပေးပြီး Customer ဆီက Trust ကို ယူချင်တာလား?
စတဲ့ မေးခွန်းပေါင်းများစွာကို စဉ်းစားသုံးသပ်ပြီးမှ
ဘယ် post ကို ဘယ် objective နဲ့ boost မယ်ဆိုတာတွေ ဆုံးဖြတ်ရတာပါ။
ဘယ် post ကို ဘယ် objective နဲ့ boost မယ်ဆိုတာတွေ ဆုံးဖြတ်ရတာပါ။
ကျွန်တော်တို့ ဆီမှာ အသုံးများဆုံးကတော့
Engagement ပါ ပြီးရင်တော့ Video View, Message, Page Promote အဲဒါတွေ နဲ့ Boost ကြပါတယ်။ တကယ်တော့ Lead Generation ကလည်း သုံးသင့်ပါတယ်။ တစ်ခုခြင်း အသေးစိတ်တွေကိုတော့ ကျွန်တော် ထပ်မရှင်းပြတော့ပါဘူး … စာလည်း တော်တော်ရှည်နေပါပြီ ဒီလောက်ဆိုရင် မိတ်ဆွေများ ဖုန်းနဲ့ boost ရမလား computer နဲ့ boost ရမလား ဘာက ပိုကောင်းလဲ ဆိုတာကို စဉ်းစားချင့်ချိန်စရာ ရပြီလို ထင်ပါတယ်။
Engagement ပါ ပြီးရင်တော့ Video View, Message, Page Promote အဲဒါတွေ နဲ့ Boost ကြပါတယ်။ တကယ်တော့ Lead Generation ကလည်း သုံးသင့်ပါတယ်။ တစ်ခုခြင်း အသေးစိတ်တွေကိုတော့ ကျွန်တော် ထပ်မရှင်းပြတော့ပါဘူး … စာလည်း တော်တော်ရှည်နေပါပြီ ဒီလောက်ဆိုရင် မိတ်ဆွေများ ဖုန်းနဲ့ boost ရမလား computer နဲ့ boost ရမလား ဘာက ပိုကောင်းလဲ ဆိုတာကို စဉ်းစားချင့်ချိန်စရာ ရပြီလို ထင်ပါတယ်။
ကျေးဇူးအများကြီး တင်ပါတယ်
ကျွန်တော် အောင်ကိုဦးပါ
#CEC#FacebookAds
+++++++++++++++++++++++++++++
Phone နဲ႔ Boost မလား … ? Computer နဲ႔ Boost မလား?
================================
ကြၽန္ေတာ့ိကို တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက ေမးၾကပါတယ္၊ Phone နဲ႔ Boost တာထက္ Computer နဲ႔ Boost တာက ပိုထိေရာက္တယ္ ဆိုတာ ဟုတ္လားေပါ့ … တစ္ခြန္းတည္းေျပာရင္ေတာ့ YES ပါ ဒါဆိုရင္ ဖုန္းက မထိေရာက္ဘူးလားဆိုရင္လည္း NO ပါ … အဲဒီေတာ့ Phone မွာ Boost တာနဲ႔ Computer မွာ Boost တာ ဘာေတြ ကြာျခားလဲေပါ့ … ဒီအေၾကာင္းေလး နည္းနည္း ေျပာရေအာင္ပါ
Facebook Ads Campaign တစ္ခု Run ေတာ့မယ္ဆိုရင္
Awareness, Consideration, Conversation ဆိုၿပီးေတာ့ အဓိက Objective (၃) ခု ရွိပါတယ္
အဲဒီ (၃) ခုကို ထပ္ခြဲရင္ အခုလိုမ်ိဳး (၁၁) ခု ထပ္ကြဲသြားပါတယ္။ ခုေျပာတဲ့ (၁၁) ခုက ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ သုံးတဲ့ Ads Manager မွာ ေတြ႕ရမယ့္ (၁၁) မ်ိဳးပါ။
𝐀𝐰𝐚𝐫𝐞𝐧𝐞𝐬𝐬
🔸 Brand Awareness (ကိုယ့္ Brand ကို သိဖို႔/ မွတ္မိဖို႔)
🔸 Reach (ကိုယ့္ေၾကာ္ျငာကို အႀကိမ္ေရ မ်ားႏိုင္သမွ် မ်ားမ်ားျပပါတယ္)
𝐂𝐨𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞𝐫𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
🔸 Traffic (Web, App သို႔ Message စတဲ့ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ေနရာကို audience ပိုလာဖို႔)
🔸 Engagement (အလြယ္ေျပာရင္ Like, Comment, Share မ်ားဖို႔)
🔸 App Installs (ကိုယ့္ App ကို မ်ားမ်ား install လုပ္ဖို႔)
🔸 Video Views (Video ကို View ပိုတက္ေစဖို႔)
🔸 Lead Generation (Customer ေတြရဲ႕ Data ေတြစုဖို႔ အဲဒီ Data ေတြနဲ႔ Custom Audience, Lookalike Audience ေဆာက္ၿပီးေတာ့ Ads ျပန္ run ၾကပါတယ္)
🔸 Message (Messenger, WhatsApp, Instagram Direct စသည္ျဖင့္ message မ်ားမ်ား ရဖို႔)
𝐂𝐨𝐧𝐯𝐞𝐫𝐬𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧
🔸 Conversations (သူက Traffic နဲ႔ ဆင္ပါတယ္ ဒါေပမယ့္ သူက Conversation ကို ဦးတည္ပါတယ္)
🔸 Catalogue Sales (ကိုယ့္ရဲ႕ Catalogue ထဲက product ေတြကို potential customer ေတြဆီ ads ကို ျပေပးတာပါ)
🔸 Store Traffic (ကိုယ့္ဆိုင္ကို လာေစခ်င္တဲ့ အခါ ဆိုင္နဲ အနီးအနားက customer ေတြဆီ Ads ျပေပးတာပါ)
ဒါဆိုရင္ ဖုန္းရဲ႕ Ads Manager မွာေရာ အဲဒါေတြ အကုန္ရလား ? No ပါဗ် ဖုန္းမွာက်ေတာ့
🔹 Post engagement
🔹 Video views
🔹 Website traffic
🔹 Messages
🔹 Page Likes
🔹 Event responses
ဆိုၿပီးေတာ့ (၆) ခု ရွိပါတယ္။
ဖုန္းမွာ (6) ခုပဲ ရွိတယ္ဆိုေပမယ့္ ကြန္ပ်ဴတာက Ads Manager အတိုင္း ဖုန္းမွာ သုံးလို႔လည္းရပါတယ္။
ဒါဆိုရင္ ဘာနဲ႔ Boost တာက ပိုေကာင္းတယ္ဆိုတာထက္ ကိုယ့္ရဲ႕ Objective က ဘာလဲ …?
ကိုယ့္ရဲ႕ Business က ဘယ္ေရာက္ေနၿပီလဲ .. ?
Marketing လုပ္တဲ့အခါ
Brand ကို သိေအာင္လုပ္တယ္
Brand အေၾကာင္း သိေအာင္ လုပ္တယ္
ႀကိဳက္လာေအာင္ လုပ္တယ္၊ ယုံေအာင္လုပ္တယ္
ႀကိဳက္လာၿပီးဆိုရင္ Conversation ရေအာင္ လုပ္တယ္ (အလြယ္ေျပာရင္ စုံစမ္းေမးျမန္းေပါ့ဗ်ာ) အဲဒါၿပီးရင္
ေရာင္းတယ္
ဂ႐ုစိုက္ေပးတယ္
ထပ္ေရာင္းတယ္
ကိုယ့္ကို မသိဘဲ ဘယ္သူက ဝယ္မလဲဗ်ာ …
အပြင့္လင္းဆုံး ေျပာရရင္ ဒီစာေတြ ေရးေနတာကို က မိတ္ေဆြေတြ CEC ကို သိေအာင္၊ CEC အေၾကာင္း သိေအာင္ လုပ္ေနတာပါ၊ မိတ္ေဆြတို႔ CEC အေၾကာင္း သိလာတယ္၊ ၿပီးရင္ မိတ္ေဆြတို႔ အခက္အခဲေတြ ေမးမယ္၊ သိခ်င္တာေတြ ေမးၾကမယ္၊ ကြၽန္ေတ္ာတို႔က ေျဖမယ္၊ CEC က ဘယ္ေလာက္ လုပ္ႏိုင္လဲဆိုတာ ေကာင္းေကာင္းသိလာမယ္၊ ႀကိဳက္လာမယ္ ယုံလာမယ္ ဒါဆိုရင္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ မိတ္ေဆြတို႔ကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ သင္တန္းေတြ ေရာင္းဖို႔ အေျခအေနေကာင္းလာပါၿပီ …
ကိုယ့္အေၾကာင္း ဘာမွ မသိေသးဘဲနဲ႔ ဘယ္လိုေရာင္းၾကမလဲ …
ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္က boost ေတာ့မယ္ဆိုရင္ Sale အတြက္လား? Brand Awareness အတြက္လား? Knowledge တစ္ခုခုေပးၿပီး Customer ဆီက Trust ကို ယူခ်င္တာလား? စတဲ့ ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာကို စဥ္းစားသုံးသပ္ၿပီးမွ
ဘယ္ post ကို ဘယ္ objective နဲ႔ boost မယ္ဆိုတာေတြ ဆုံးျဖတ္ရတာပါ။
ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဆီမွာ အသုံးမ်ားဆုံးကေတာ့
Engagement ပါ ၿပီးရင္ေတာ့ Video View, Message, Page Promote အဲဒါေတြ နဲ႔ Boost ၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ Lead Generation ကလည္း သုံးသင့္ပါတယ္။ တစ္ခုျခင္း အေသးစိတ္ေတြကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ထပ္မရွင္းျပေတာ့ပါဘူး … စာလည္း ေတာ္ေတာ္ရွည္ေနပါၿပီ ဒီေလာက္ဆိုရင္ မိတ္ေဆြမ်ား ဖုန္းနဲ႔ boost ရမလား computer နဲ႔ boost ရမလား ဘာက ပိုေကာင္းလဲ ဆိုတာကို စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္စရာ ရၿပီလို ထင္ပါတယ္။
ေက်းဇူးအမ်ားႀကီး တင္ပါတယ္
ကြၽန္ေတာ္ ေအာင္ကိုဦးပါ
#CEC
#FacebookAds
0 Comments:
Post a Comment